عمده فروشی بریکت سرد آهن صادراتی

بریکت سرد آهن صادراتی دارای بازار پر رونقی است و به صورت عمده وارد بازار فروش و صادرات می شود. ایران به همراه دو کشور هند و چین، سه کشور بزرگ صادر کننده بریکت سرد آهن به شمار می روند. این محصول بسیار کاربردی است و در صنعت فولاد از آن استفاده های بی شماری می شود. این محصول در کشور ما به شکل انبوه تولید شده و صادرکنندگان به صورت عمده آن را صادر می کنند.

عمده فروشی بریکت سرد آهن صادراتی

بریکت سازی سرد چگونه است؟

بریکت سازی سرد چگونه است؟ بریکت سازی سرد از بهم پیوستن گرد و غبار زغال سنگ، خرده آهن و یا خاک اهن و ترکیب شدن آن ها به وجود می آید. در حقیقت بریکت به یک قالب محکم و فشرده شده از آهن اسفنجی گفته می شود. آهن اسفنجی را در حین تولید بهم چسبانده و در صنعت فولاد سازی از آن استفاده های زیادی می شود. برای تولید کردن بریکت سرد مواد اولیه، به دمای محیط درآمده و سپس این مواد را داخل دستگاه بریکت سازی می کنند و محصول جدیدی تولید می شود.

محصول تولید شده به مواد اولیه ورودی در این ماشین مربوط می شود و دو نوع مواد جدید ساخته می شود. یک، بریکت نرم آهن اسفنجی، دو، بریکت سرد آهن اسفنجی که شناخته ترین و معروف ترین ماده تولید شده می باشد. از این محصول در حمل و نقل برای آسانی و امنیت بیشتر استفاده می کنند. بریکت سرد داری خاصیت های مکانیکی زیادی است.

فروش بریکت آهن به صورت عمده انجام می شود و به دلیل اینکه راحت منتقل میشود و قابلیت ذخیره شدن دارد و ساخت آن بسیار با کیفیت انجام می شود، می توان آن را باز یافت کرد و نیاز به گندله سازی نداشته و درصد کربن آن را می توان تنظیم کرد و به سبب اینکه محصول فعالی نیست، بازار خوبی برای خرید و فروش دارد.

پخش مستقیم بریکت سرد آهن صادراتی

پخش مستقیم بریکت سرد آهن صادراتی بریکت سرد آهن دارای تولید انبوه بوده و به صورت عمده در دسترس مشتری قرار می گیرد و به همین صورت توسط صادر کنندگان صادر می شود. این محصول توسط شرکت ها و کارخانه های تولیدی، ساخته شده و توسط توزیع کنندگان در سراسر کشور به صورت مستقیم پخش می شود و در اختیار مصرف کنندگان داخلی و صادر کنندگان جهت امر صادرات قرار می گیرد.

پخش بریکت آهن در کشور توسط افراد تولیدکننده که بسیار در مار خود تبحر دارند انجام می گردد. این کار بسیار تخصصی بوده و از عهده هر کسی بر نمی آید. افراد مربوطه باید در کار خود علاوه بر مخارت، تخصص ویژه داشته باشند تا بتوانند محصولی با ویژگی بالا تولید کرده و در صادرات موفق باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما