عمده فروشی نرمه آهن ایران

نرمه آهن محصولی است که از سنگ معدن آهن و طی برخی فرآیندهای گوناگون احیاء تولید می شود و می تواند ماده اولیه برای ساخت محصولات تولید شده در کارخانه های ذوب آهن مانند شمش و میلگرد باشد همچنین فروش نرمه آهن توسط عمده فروشی این محصول ارائه می گردد و خریداران می توانند بهترین نرمه آهن ایران را که دارای کمترین میزان مواد زائد و ناخالصی می باشد با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت از این عمده فروشی درخواست نمایند تا در اسرع وقت به آدرس آنها ارسال گردد.

عمده فروشی نرمه آهن ایران

مهم ترین خصوصیات نرمه آهن ایران

مهم ترین خصوصیات نرمه آهن ایران نرمه آهن محصولی است که آهن اسفنجی به دست آمده است و در تهیه آن از آهن اسفنجی مناسب با درجه خلوص بالا استفاده می شود؛ این محصول تحت تاثیر فرآیندهای مختلفی قرار گرفته و به این ترتیب با خصوصیات ویژه ای که پیدا می کند می تواند برای استفاده در کوره های ذوب مورد استفاده قرار بگیرد.

مهم ترین خصوصیات نرمه آهن ایران که یکی از بهترین این محصولات است به قرار زیر می باشد :

  • این نرمه دارای ابعاد و اندازه های کوچکی است و به همین خاطر می تواند سریع تر ذوب شود زیرا گرمای کوره سریع تر به عمق آن نفوذ می کند.
  • از تخلخل بالایی برخوردار است و به دلیل خروج عناصر نامناسب با درجه سختی بالا از آن مانند سیلیس دمای ذوب پایین تری را برای ذوب نیاز دارد.
  • به دلیل شکل اغلب گردی که دارد می توان حداکثر مقدار ممکن را در کامیون های حمل آن جای داد و به همین خاطر است که هزینه حمل و نقل پایینی دارد.

تولید کننده بهترین نرمه آهن ایران

تولید کننده بهترین نرمه آهن ایران تولید کننده نرمه آهن ایران بهترین این محصول را که از سنگ های آهن با درجه خلوص بالا تولید شده است در اختیار داشته و آن را جهت تامین نیاز کارخانجات ذوب آهن و کارگاههای ریخته گری ارائه می کند؛ در این نرمه انواع عناصر نامناسب حذف شده اند و به این ترتیب می‌توان آن را به طور مستقیم در تولید محصولات فولادی به کار برد.

برای ارتباط با این تولید کننده نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد و از طریق همین وب سایت که توسط این تولید کننده راه اندازی شده است می توان نسبت به سفارش آن اقدام کرد؛ خریداران می توانند به این شکل اطلاعات مورد نیاز در مورد این نرمه را به دست آورده و بر اساس نوع محصولی که قصد تولید آن را دارند می توانند این نرم را خریداری کنند.

تولید کننده نرخ ارائه این محصول را پایین ترین مقدار ممکن در نظر گرفته است تا خریداران بتوانند با کاربرد این محصول قیمت تولیدات خود را پایین آورده و از فروش آنها سود بیشتری کسب کنند همچنین صادر کنندگان این محصول نیز می توانند به دلیل قیمت پایین آن بازاریابی بهتر و سریعتری را برای آن انجام دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما