فروشنده آهن اسفنجی نی ریز فارس

آهن اسفنجی محصولی است که از احیای آهن توسط گاز های کاهنده از قبیل زغال سنگ و گاز طبیعی به دست می آید. این آهن کاربرد قابل توجهی در صنایع ذوب آهن و فولاد دارد و یکی از مواد اولیه ضروری برای آنها به شمار می رود.
از بهترین انواع این محصول می ‌توان به آهن اسفنجی نی ریز فارس اشاره کرد که از درجه خلوص بالایی برخوردار است و توسط فروشنده معتبر این محصول در سطح کشور توزیع می گردد. خریداران می توانند جهت سفارش این آهن به طور مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کنند و آن را برای آدرس مورد نظر خود درخواست نمایند و جهت تولید آهن یا فولاد و حتی صادرات به کار گیرند.

فروشنده آهن اسفنجی نی ریز فارس

درباره آهن اسفنجی نی ریز بیشتر بدانید

درباره آهن اسفنجی نی ریز بیشتر بدانید آهن اسفنجی محصولی است که از اکسیداسیون سنگ آهن برداشت شده از معادن سنگ کشور تولید می ‌شود. این محصول از عیار آهن بالایی برخوردار بوده و در شرایط کنونی که کمبود ضایعات آهن وجود دارد می توان از این محصول به عنوان جایگزین آهن استفاده نمود.

عیار آهن موجود در این محصول از ۸۴ تا ۹۵ درصد متغیر می باشد و یکی از منابع اصلی برای تولید آهن و فولاد به شمار می رود. از روش های تولید این آهن می توان به روش H.Y.L و روش پروفر و میدرکس اشاره کرد که در ایران روش میدرکس بیشتر متداول است.

از مهمترین کاربردهای این محصول می ‌توان به استفاده از آن در کوره های القایی اشاره کرد و به این ترتیب می توانید ۵۰ درصد از قراضه را با آهن اسفنجی جایگزین نموده و فرآورده نهایی را با قیمت ارزان‌تر تولید کرد.

قیمت آهن اسفنجی نی ریز ممتاز

قیمت آهن اسفنجی نی ریز ممتاز قیمت آهن اسفنجی نی ریز فارس به عنوان یکی از بهترین های این محصول در کشور به گونه‌ای است که رضایت خاطر خریداران این محصول را فراهم می آورد. کارخانه های ذوب آهن از جمله خریداران این محصول هستند همچنین در کارگاههای ریخته ‌گری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این صنایع می ‌توانند به طور مستقیم با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کنند و استعلام قیمت آن را انجام دهند.

برای استعلام قیمت آهن اسفنجی ممتاز نی ریز راه های مختلف وجود دارد که از جمله آنها می ‌توان به همین وب سایت اشاره کرد. در این وب سایت مشخصات کامل این آهن اسفنجی موجود بوده و خریداران می ‌توانند با مراجعه به آن اطلاعات کامل در مورد آنالیز این آهن به دست آورند.

جهت استعلام قیمت این محصول همچنین می توان از لینک شبکه های اجتماعی و شماره تلفن‌های مربوط به فروشنده که در همین وب سایت درج شده است نیز استفاده نموده و از طریق آنها به صورت آنلاین استعلام قیمت محصول را به دست آورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما