فروشنده معتبر آهن اسفنجی پر کربن

استفاده از آهن اسفنجی در صنایع فولاد و ریخته‌ گری از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است و خرید این محصول در حجم بالایی دیده می شود. اگر شما هم جز کسانی هستید که به این محصول نیاز دارید، می توانید به فروشنده معتبر آهن اسفنجی پر کربن مراجعه کنید. این فروشندگان همواره رابطه مستقیمی بین شما و تولید کنندگان ایجاد کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را در حجم دلخواه با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه خریداری نمایید. 

فروشنده معتبر آهن اسفنجی پر کربن

مشخصات آهن اسفنجی کنسانتره باکیفیت

مشخصات آهن اسفنجی کنسانتره باکیفیت کنسانتره آهن اسفنجی یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع ریخته گری و فولاد است که در تمامی روش های تولید مورد استفاده قرار می گیرد.  از مشخصات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید کنسانتره آهن اسفنجی باعث می شود که سنگ آهن هایی که ارزش کمتری دارند، دوباره به چرخه تولید باز گردد که این روش به محیط زیست آسیب کمتری وارد می کند.
  • این کنسانتره ها از مواد اولیه مرغوب تولید شده که باعث می شود کیفیت عالی داشته باشند همچنین میزان چسبندگی بسیار کمی دارد که تولید محصولات فولادی را راحت ‌تر می ‌کند.
  • مواد تولید شده توسط کنسانتره آهن از استحکام بسیار خوبی برخوردار است و به دلیل داشتن کربن هیچ چیز دیگر نمی ‌تواند جای آن را بگیرد
  •  این کنسانتره به دلیل اینکه شکل اسفنجی و حفره حفره دارد، با این نامگذاری شده است که فرایند تولید آن به دو روش گازی و زغال سنگی است.

قیمت روز بهترین آهن اسفنجی پر کربن

قیمت روز بهترین آهن اسفنجی پر کربن کنسانتره آهن اسفنجی با توجه به کاربرد های زیادی که دارد، از بازار فروش خوبی برخوردار است. اما مشتریانی که قصد خرید این محصولات دارند باید اطلاعات لازم راجع به تنوع آن را کسب کرده تا خرید راحت و آسانی داشته باشند.
این محصولات با قیمت بسیار متنوعی ارائه می گردد. قیمت آهن اسفنجی کنسانتره با توجه به عواملی همچون مرکز تولیدکننده، روش فروش و عرضه آن، نحوه خرید محصول، میزان خلوص و عیار به کار رفته در آن،  قیمت گذاری می شود.
که اگر خرید به صورت مستقیم از تولید کننده انجام شود، سبب حذف واسطه ها شده و مشتری می تواند آن را از درب کارخانه تهیه کند که قیمت آن بسیار مناسب خواهد بود.
این مرکز با فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی یکی از بزرگترین ارائه دهنده های کنسانتره آهن با کیفیت در کشور است که محصولات خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد و شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم، نسبت به خرید آن اقدام کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما