فروشنده معتبر بریکت سرد آهن

فروشنده بریکت سرد آهن فردی معتبر می باشد که از طرف صاحبان انتخاب می شود و دارای توانایی های لازم در زمینه فروش و همچنین جذب مشتری می باشد و همچنین اطلاعاتی کافی را در مورد بریکت سرد آهن دارد و دارای فن بیان بسیار قوی می باشد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با همه چیز بریکت سرد آهن اسفنجی به طور کامل آشنا شوید و اطلاعات کافی را دریافت کنید تا در هنگام خرید کمال اطمینان را داشته باشید.

فروشنده معتبر بریکت سرد آهن

همه چیز درباره بریکت سرد آهن اسفنجی

همه چیز درباره بریکت سرد آهن اسفنجی بریکت در انواع مختلفی در صنعت تولید می شود که یکی از انواع آن بریکت سرد آهن اسفنجی می باشد، این نوع بریکت در بسیاری از قسمت های فولاد سازی جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برلی تولید این محصول دمای آن را مد نظر قرار می دهند به همین علت به دو گروه بریکت سازی سرد و بریکت سازی گرم تقسیم بندی می شوند.

برلی تولید بریکت سازی سرد مواد ورودی در دمای مکان به ماشین تولید کننده وارد می شوند و نتیجه حاصل از این تولید دو محصول به نام های بریکت نرمه آهن اسفنجی و بریکت سرد آهن و کربن تولید می شود.

بریکت نرمه آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد که موجب بهینه سازی از محصولات جانبی این قسمت می شود. همچنین در واحد های فولاد سازی مجاور هم کاربرد دارد، اما بریکت سرد آهنی حمل و نقل دشواری دارد و همچنین ذخیره سازی و حمل آن بسیار پر هزینه می باشد. تمام واحد های احیا مستقیم از این محصول تولید می کنند و امروزه متخصصان با وارد کردن کربن در این محصول توانسته اند مشکلات این محصول را برطرف کند و آن را با کیفیت بالاتری به بازار عرضه کند.

برای تولید بریکت گرم از آهن اسفنجی گرم که در دمای بیش از ۶۵۰ درجه تولید می شود استفاده می شود، این نوع برترین و بهترین برای حمل و نقل و ایمن آهن اسفنجی در جهان می باشد، این نوع دارای سطح ویژه پایین و همچنین دانسیته و استحکام مکانیکی خوب و قدرت مناسب در برابر اکسیداسیون می باشد.

خرید کلی انواع بریکت سرد آهن

خرید کلی انواع بریکت سرد آهن در قسمت پایانی مطلب می خواهیم به خرید کلی انواع بریکت سرد آهن بپردازیم،  برای خرید این محصول باید فرد خریدار کننده تجربه کافی را در مورد محصول داشته باشد و به نمایندگی ها و تولید کنندگان اصلی این محصول مراجعه کنند و پس از مشاوره با کارشناسان فروش و دریافت اطلاعات کافی محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و پس از آماده سازی آن را دریافت کنند، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت بسیاری از خرید ها به صورت آنلاین صورت می گیرد، که این روش برای خرید بریکت سرد آهن هم امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما