فروشگاه مرکزی بریکت سرد آهن اسفنجی

بریکت همان آهن اسفنجی می باشد با این تفاوت که در زمان تولید، بصورت فشرده شکل می گیرد و بخاطر نوع و دمای فرآیند تولیدی به ۳ نوع دسته بندی می شود: بریکت گرم آهن اسفنجی، بریکت نرمه آهن اسفنجی، بریکت سرد آهن اسفنجی

امروزه کشورمان ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده آهن اسفنجی در دنیا شناخته شده است. به همین خاطر شرکت های زیادی در رابطه با تولید این محصول تاسیس شده اند که به تولید این محصول پرداخته اند.

فروشگاه مرکزی بریکت سرد آهن اسفنجی

مزایای بریکت سرد آهن اسفنجی چیست؟

مزایای بریکت سرد آهن اسفنجی چیست؟ یکی از مهمترین مزیت های بریکت سرد آهن اسفنجی، امکان افزودن عنصر های آلیاژی است که در فرآیند فولادسازی به آن نیاز داریم. در حین بریکت زنی در دمای 25 درجه ی محیط، می توانیم ترکیب شیمیایی بریکت را با افزودن عناصر آلیاژی کنترل کنیم و یا تغییر دهیم.

همچنین مقاومت بالای سایشی و افت درجه فلزی از دیگر مزیت های بریکت سرد نسبت به آهن اسفنجی می باشد. عدم نیاز به گندله سازی، قابلیت بازیافت پسماند های فلزی، درجه فلزی بالاتر از 96 درصد، آسان بودن انتقال و ذخیره سازی به دلیل غیرفعال بودن محصول، چگالی بالاتر از 4/5 گرم بر سانتی متر مکعب، یکنواختی کیفیت محصول به دلیل افت پیدا نکردن درجه فلزی و قابلیت تنظیم درصد کربن موجود در محصول از دو صدم تا یک درصد مزایای بریکت سرد آهن اسفنجی، نسبت به آهن اسفنجی موجود در بازار می باشد.

بریکت سازی کاربردی ترین راهکار کاهش نرخ اکسیداسیون در زمان ذخیره سازی و انتقال به شمار می آید. به طوری که یک نوع نیرو محرکه برای ذخیره و جابجایی آسان است. بریکت سازی باعث کاهش تخلخل و سطح ویژه می شود و همچنین دانسیته و مقاومت به ساییدگی آهن اسفنجی را افزایش می دهد. این تغییرات موجب کاهش نرخ اکسایش آهن اسفنجی و تولید نرمه در حین انتقال آن شده که از جنبه ی اقتصادی مزیت خیلی زیادی دارد.

فروشنده بریکت سرد آهن اسفنجی

فروشنده بریکت سرد آهن اسفنجی امروزه فروشگاه هایی تحت عنوان، فروشگاه بریکت آهن در سراسر کشور تاسیس شده است که به فروش این محصول می پردازد و بخاطر نوع مدرنی از ماشین آلات و جدید ترین روش های فروش خود، عناوین بسیار ارزشمندی را کسب کرده اند.

اگر به دنبال خرید بریکت برای سازه های خود می باشید، پیشنهاد ما به شما خرید بریکت سرد آهن اسفنجی بصورت آنلاين از فروشنده ی بریکت آهن از همین وب سایت می باشد. چرا که خرید آن برای اولین بار از طریق همین وب سایت فراهم می باشد و خریداران محترم می توانند با مراجعه به وب سایت از خدمات قبل و پس از فروش ما استفاده نمایند و از خرید خود رضایت کامل داشته باشند و این محصول را به شکل مستقیم از فروشنده بریکت آهن اسفنجی تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما