فروش آهن اسفنجی میانه در تناژ بالا

 آهن اسفنجی میانه در قیاس با دیگر شرکت های تولید آهن اسفنجی  به دلیل عیار بالای محصول و پایین بودن درصد عناصر مضر از جمله فسفر که در آهن اسفنجی میانه کمتر از ۰/۰۵ است اغلب بالاتر است آهن تولید شده در این شرکت یکی از بهترین آهن های اسفنجی ساخته شده در ایران است.

فروش آهن اسفنجی میانه در تناژ بالا

آناليز آهن اسفنجی ميانه

آناليز آهن اسفنجی ميانه آهن اسفنجی این شرکت یکی از بهترین آهن های تولید شده در ایران استوبرای اثبات این  موضوع  شما میتوانید با مراجعه به برگه آنالیز به درک این موضوع پی ببرید و اطمینان خود را از برترین بودن این محصول حاصل کنید. کارخانه آهن اسفنجی میانه با افتخار بر این که بهترین آهن اسفنجی ایران را دارد بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. خوشبختانه به دلیل کیفیت خوب آهن اسفنجی میانه از نظر خالص بودن و متالیزیشن بالا  که به تازگی متالیزیشن آهن این کارخانه از ۹۷.۵ درصد عبور کرده است و تمامی این ها حاکی از ممتاز و درجه یک بودن آهن اسفنجی میانه می باشد.و سبب استقبال کارخانجات در خرید محصولات این شرکت شده است.فولاد میانه اولین شرکتی می باشد که از تکنولوژی پرد استفاده میکند این کارخانه جهت تولید محصولات ایرانی شرکت خود را به پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه ها مجهز کرده است و بر مرغوبیت محصولات خود حساسیت بالایی دارد.

خرید آهن اسفنجی از کارخانه فولاد میانه

خرید آهن اسفنجی از کارخانه فولاد میانه کارخانه فولاد میانه صادرات  آهن تولیدی خود را به داخل و کشور های همسایه نظیر ترکیه، پاکستان و دیگر کشور ها انجام میدهد.

خربد آهن اسفنجی از طریق ارتباط با دفتر فروش آهن اسفنجی واقع در آذربایجان شرقی در شهر تبریز می باشد.

کارخانه فولاد میانه سالیانه چند صد هزار تن آهن اسفنجی تولید میکند و هیچ گونه دغدغه ای برای خرید آهن اسفنجی در داخل ایران نمی باشد.

همان گونه که اشاره شد کارخانه با استفاده از تکنولوژی های بروز جهان و با افزایش کیفیت محصولات خود در کنار کاهش هزینه های مصرفی این کارخانه موفق به کسب گواهینامه ها و تقدیر نامه هایی از بخش ها و سازمان های زیادی شده است.

شرایط خرید از این شرکت بدین صورت است: بارگیری و تحویل درب: کارخانه ،واحد فروش:تن، نوع فروش: نقدی و فروشنده : سامانه فروش فلز آنلاین. کارخانه فولاد میانه همواره در پی پیشرفت بیشتر و بالابردن کیفیت و تولید خود می باشد. ظرفیت تولید آهن اسفنجی این کارخانه سالیانه خدود ۸۰۰ هزار تن می باشد.

برای خرید این محصولات باید با مراجعه مستقیم به کار خانه این محصول را خریداری کرد تا از مزایای کامل این‌ محصول بهره کافی را برد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما