فروش بهترین آهن اسفنجی اصفهان

فروش مستقیم بهترین آهن اسفنجی اصفهان در سایت اینترنتی ما توسط کارشناسان فروش متخصص با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و مشتری باید با توجه به نیاز خود این محصول را که متناسب به صورت عمده سفارش داده و به موقع تحویل بگیرد و مطمئنا از کیفیت آن رضایت بسیار زیادی خواهد داشت. امروزه انواع فروش مستقیم و بی واسطه به دلیل ارزان بودن قیمت ها، بسیار رایج شده است. 

فروش بهترین آهن اسفنجی اصفهان

همه چیز درباره آهن اسفنجی خام

همه چیز درباره آهن اسفنجی خام آهن اسفنجی خام حاصل احیای مستقیم و بدون ذوب گندله در کوره‌ های احیای مستقیم است که به دلیل شکل متخلخل آن به آهن اسفنجی معروف شده است. یکی از مهم ترین موارد استفاده از این ماده در کوره ‌های القایی و برای تولید آهن و فولاد خام است. در واقع این ماده جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن است. در واقع در کوره‌ های القایی می توان نزدیک به 50 درصد آهن اسفنجی را جایگزین قراضه نمود.

برای تولید این آهن روش‌ها و متد‌های متفاوتی وجود دارد اما 3 نمونه از معروف ‌ترین روش ‌های موجود عبارتند از:

  1. استفاده از گاز طبیعی
  2. استفاده از زغال حرارتی
  3. شیوه احیای مستقیم میدرکس

در دو روش اول یعنی استفاده از گاز طبیعی و زغال حرارتی، اکسیژن موجود در انواع سنگ‌ های آهن جدا می شود. روش سوم یا همان احیای مستقیم یا میدرکس اما از آن جایی که به محل قرار گیری کارخانه و منابع موجود بستگی دارد. در این روش به علت استفاده بالا از ذغال سنگ آلوده، می توانید مقادیر بالایی از گاز‌های آلوده و سمی را وارد هوا کند.

اما همچنان با توجه به ذخایر بالای ذغال سنگ همچنان از روش سوم در تولید این ماده استفاده می‌شود. در حال حاضر هند و ایران به عنوان بزرگترین تولید کنندگان این ماده اسفنجی شناخته می‌شوند.

پخش آهن اسفنجی اصفهان به صورت مستقیم

پخش آهن اسفنجی اصفهان به صورت مستقیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات تقریبا مرز بازارهای محلی شکسته شده و به راحتی با ابزار های خرید و فروش جدید و آنلاین می توان به هر محصول و کالایی که نیاز دارید، دسترسی داشته باشید. بنابراین پخش آهن اسفنجی به صورت مستقیم در سراسر کشور امکان پذیر است و دیگر نیازی نیست به اصفهان سفر کنید تا بتوانید این محصول را تهیه نمایید. 

ما با تکیه بر اعتماد مشتریان و درک نیاز بازار امکان آن را فراهم کرده ایم که آهن اسفنجی اصفهان را بدست مشتریان برسانیم. پخش مستقیم آهن اسفنجی اصفهان و در دسترس قرار دادن آن برای مشتری باعث می شود واسطه گران اضافی حذف شوند و محصولی باکیفیت با قیمت مناسب بدست مشتریان برسد.

اگر شما نیز خواهان خریداین محصول به صورت بی واسطه از کارخانه هستید می توانید با دریافت مشاوره های رایگان از راهنمایان این مجموعه و بررسی محصولات ارائه شده در آن، سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما