قیمت استثنایی ورق سیاه صادراتی در مراکز معتبر یزد

ورق سیاه محصولی فولادی از کارخانجات آهن می باشد که در ضخامت ها و ابعاد مختلف تولید می شود. شرکت های گوناگون قیمت های متفاوتی را برای این ورقه ها ارائه می دهند. مراکز معتبر فروش استان یزد این ورق ها را با قیمت استثنایی به فروش می رسانند. برای خرید ورق سیاه یزد که به علت کیفیت آن محصولی صادراتی نیز به شمار می آید می توانید از مراکز معتبر فروش اقدام نمایید.

قیمت استثنایی ورق سیاه صادراتی در مراکز معتبر یزد

پارامترهای تعیین قیمت ورق فلزی باکیفیت

پارامترهای تعیین قیمت ورق فلزی باکیفیت همان طور که گفته شد ورق سیاه در شکل ها و اندازه های متفاوت تولید می‌شود، برخی از این ورق ها ضخامت کم دارند و برخی بسیار ضخیم هستند. از لحاظ اندازه نیز برخی از آن ها کوچک هستند در حالی که ابعاد برخی ورق ها بزرگ می باشد.

اما اگر بخواهیم درباره پارامترهایی که بر قیمت نهایی ورق سیاه تاثیر می گذارند صحبت کنیم می توانیم بگوییم قیمت آهن به عنوان ماده اولیه تولید این ورق، یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار می باشد. ابعاد و وزن ورق سیاه از دیگر عوامل موثر برقیمت این تولیدات فلزی به حساب می‌آید‌. هر چه طول، عرض و ضخامت ورق سیاه تولید شده بالا باشد بالطبع فولاد استفاده شده در آن بیشتر است و در نتیجه قیمت آن بالاتر می رود. از طرف دیگر کارخانه های مختلف قیمت های گوناگونی برای این محصول تعیین می‌کنند که این نیز بستگی به کیفیت تولید دارد.

یکی دیگر از عوامل اجتناب ناپذیر که بر قیمت ورق سیاه تاثیر گذار است قیمت ارز می باشد. همانطور که می دانید تغییرات و نوسان در قیمت ارز معمولا بر روی قیمت همه کالاها به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر گذار است، و فولاد و ورق سیاه نیز از این امر مستثنی نمی باشد. اگر دقت نمایید در بعضی از فصل های سال نیز استفاده از ورق سیاه نسبت به فصل های دیگر افزایش می یابد، در این حالت چون تقاضا برای این محصول بالا رفته قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند.

عرضه ورق سیاه درجه یک توسط تولیدکننده یزد

عرضه ورق سیاه درجه یک توسط تولیدکننده یزد ورق سیاه در کشور ما توسط شرکت های مختلف تولید می شود‌ این شرکتها در استان های گوناگون کشور به ارائه محصولات فولادی از جمله ورق سیاه پرداخته‌اند. در تهران و یزد نیز شرکت های معتبری برای تولید و عرضه این محصول وجود دارد.

عرضه ورق سیاه درجه یک در یزد توسط تولیدکنندگان معتبر آن استان صورت می گیرد. شرکت های تولیدی این استان مفتخرند اعلام کنند ورق سیاه را با کیفیت خوب در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهند. برای اطلاع از قیمت به روز محصولات فولادی می‌توان به سایت این شرکت‌ها مراجعه نمود و یا با مشاوران آنها در تماس بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما