قیمت مناسب ورق سیاه ضخیم صادراتی در بازار شیراز

ورق سیاه شیراز را با قیمت مناسب می توانید از سایت اینترنتی ما سفارش دهید. محصولات ما ضخامت فوق العاده ای داشته و از نوع صادراتی و مرغوب می باشند؛ می توانید در عرض یکی دو دقیقه ، فقط با چند کلیک ساده، این محصول را در سایت ما سفارش دهید، تا در اسرع وقت برای شما در هر کجای کشور که هستید، ارسال شود. از مزیت های خرید از سایت ما این است، که در کنار تهیه ورق سیاه ضخیم و با کیفیت، قادرید از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید و در مدت زمانی بسیار کوتاه محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

قیمت مناسب ورق سیاه ضخیم صادراتی در بازار شیراز

تاثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت انواع ورق فلزی

تاثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت انواع ورق فلزی

اکثر وسایلی که هر روز از آنها استفاده می کنیم ، از قبیل: جارو برقی، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی و… همگی از ورق های فولادی ساخته شده اند. پس ورق های فلزی بخصوص ورق سیاه در زندگی ما کاربرد و اهمیت فراوانی دارند. ورق سیاه در حرارت بالا تولید می شود، و در بازار مصرف به آن ورق سیاه داغ نیز معروف می باشد. با توجه به کاربرد گستره ورق سیاه در انواع صنایع, قیمت این محصول اهمیت زیادی پیدا می کند.

قیمت روز ورق سیاه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق سیاه نوسانات ارز میباشد. از آنجا که مواد اولیه برای تولید ورق سیاه از کشورهای خارجی وارد می گردد و جزء اقلام وارداتی محسوب می شود، نوسانات قیمت ارز و نرخ تعرفه گمرکی بر قیمت این مواد اولیه اثر می گذارد. بالطبع هرچه قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت ورق سیاه بالاتر باشد، قیمت ورق سیاه تولید شده نیز گران تر می شود.

همچنین هزینه های حمل و نقل ، نوسانات قیمت نفت ، هزینه های کارگری و غیره نیز در قیمت نهایی ورق سیاه موثر هستند.

توزیع عمده انواع ورق سیاه باکیفیت در شیراز

توزیع عمده انواع ورق سیاه باکیفیت در شیراز

ورق سیاه در تولید قطعات صنعتی، ساختمانی و غیره استفاده فراوان می شود. از این محصول برای ساخت و تولید آبگرمکن، ساخت انواع قطعات خودرو، ساخت ابزارآلات کشاورزی، ساخت کشتی، تانکر سازی و غیره استفاده می گردد. توزیع عمده انواع ورق سیاه باکیفیت در شیراز، به کمک فروشگاه اینترنتی ما انجام می گیرد. خریدارانی که تمایل دارند، ورق سیاه را با قیمتی ارزان و مناسب تهه کنند، می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند، تا قیمت نهایی ورق سیاه، برای آنها پایین تر تمام شود.

انواع ورق سیاه درجه یک، زیر قیمت بازار و با کیفیتی عالی آماده ارسال به همه نقاط کشور می باشد. برای آگاهی از نرخ روز ورق سیاه در کرج و بازار آهن آلات می توانید با واحد فروش سایت ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما