مراکز عرضه آهن اسفنجی چابهار

مراکز عرضه آهن اسفنجی چابهار در مجموعه اسپانج آیرون دری انجام می گیرد. با توجه به کاربرد های متعدد این محصول در تولید محصولات فولادی، لوله سازی و شمش، بر آن شدیم که پخش آهن اسفنجی را بصورت عمده و با قیمت کارخانه انجام بدهیم. برای آشنایی با خواص آهن اسفنجی کوره القایی و استعلام قیمت آن، با مجموعه ما در ارتباط باشید.

مراکز عرضه آهن اسفنجی چابهار

اطلاعاتی درباره آهن اسفنجی کوره القایی

اطلاعاتی درباره آهن اسفنجی کوره القایی از کوره القایی غالباً در زمینه متالورژی استفاده می شود. بنابراین این مفهوم برای افرادی که حتی کمی با روند ذوب فلزات مختلف همراه هستند، کاملاً شناخته شده است. این دستگاه به شما امکان می دهد انرژی الکتریکی تولید شده توسط یک میدان مغناطیسی را به گرما تبدیل کنید.

گرمایش فلز قرار داده شده در داخل دستگاه از طریق تبدیل پالس های الکترومغناطیسی به انرژی گرمایی اتفاق می افتد. پالس های الکترومغناطیسی توسط سیم پیچ یا مسی از لوله تولید می شوند. با اتصال دستگاه، جریان الکتریکی شروع به عبور از سیم پیچ می کند و با گذشت زمان یک میدان الکتریکی در اطراف آن ظاهر می شود و جهت آن را تغییر می دهد.

جسمی که باید گرم شود باید درون یا نزدیک سیم پیچ قرار گیرد. جسم هدف توسط شار القای مغناطیسی نفوذ خواهد کرد و یک میدان مغناطیسی از نوع گرداب در داخل ظاهر می شود. بنابراین، انرژی القایی به انرژی گرمایی تبدیل خواهد شد. آهن اسفنجی مورد استفاده در کوره القایی باید از نرخ فلزکاری بالا برخوردار باشد تا به بازده مطلوب برسد.

پخش کلی آهن اسفنجی چابهار

پخش کلی آهن اسفنجی چابهار کار ما در این مجموعه، تولید، خرید و فروش و صادرات انواع محصول آهن اسفنجی است. تولید و صادرات اهن اسفنجی به کشور عراق و کشورهای عربی و روسیه از دیرباز یکی از اهداف مهم و محوری این مجموعه نیز می باشد. هم اکنون تولید و صادرات آهن اسفنجی که یک محصول درجه ۱ صادراتی است در تمام جهان بسیار پررونق تر از گذشته می باشد.

فروش آهن اسفنجی به عنوان محصولی از رابط صنعت معدن و سازندگان فولاد توسط تولیدکنندگانی استفاده می شود که از کوره های قوس و کوره های ذوب القایی استفاده می کنند. تولید آهن اسفنجی در انواع مختلفی از کیفیت انجام می شود. نوع کوره بکار گرفته شده در صنعت می تواند ارتباط مستقیم با آهن اسفنجی به کار گرفته شده در آن داشته باشد.

دسترسی سریعتر و آسانتر محصول آهن اسفنجی ما را بر این داشته است که احتیاجات مشتری را با این شکل سیستم توزیع برطرف بکنیم. همکاران ما در طول شبانه روز آمادگی آنرا دارند که به نیازهای خرید و مشاوره ای فروش شما، خدمات لازم را ارائه بدهند‌. امیدواریم ارتباط بین ما و شما مشتریان گرامی از طریق رفع این نیازها، عمیق تر گردد

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما