کارخانه تولید بریکت آهن اسفنجی

کارخانه های تولید بریکت آهن اسفنجی همیشه سعی دارند با تولید بریکت با کیفیت و خوب آن را به صورت عمده و قیمت مناسب و ارزانی در اختیار خریداران خود قرار دهند و بتواند نظر آن ها را به خود جلب کنند، همچنین این مرکز خرید، یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی پخش انواع بریکت اسفنجی آهنی در کشور است که آن را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

کارخانه تولید بریکت آهن اسفنجی

درباره بریکت آهن اسفنجی چه می دانید؟

درباره بریکت آهن اسفنجی چه می دانید؟ بریکت آهن اسفنجی به معنای بلوک های کوچکی است که در فرایند تبدیل سنگ آهن به فولاد یکی از فرآورده های اصلی می باشد. آهن پس از استخراج از معدن ابتدا به صورت کنسانتره درآمده سپس مواد اضافی از آن حذف شده و به شکل گندله ارائه می ‌شود و در نهایت این گندله طی چند مرحله به فولاد تولید می ‌شود به همین دلیل از مواد اولیه ضروری برای صنایع فولاد است.

بریکت های یکی از مهمترین مواد برای کوره های بلند در صنایع ذوب آهن جهت تولید آهن و فولاد می باشد. این محصول از درجه خلوص نسبتا بالایی برخوردار است و کارخانه های تولید فولاد از مشتریان دایمی این محصول هستند که در تناژ بالا آن را نیاز دارند.

مشخصات مهم بریکت آهن اسفنجی عبارتنداز:

  • در این محصول علاوه بر آهن ترکیباتی چون فسفر، گوگرد، اکسید آلومینیوم، اکسید آهن و اکسید سیلیسیوم وجود دارد که روی هم رفته حدود ۵ درصد از این محصول را شامل می ‌شوند و قابل استحصال نیز می باشند.
  • جهت تولید بریکت معمولاً از نرمه آهن استفاده می شود که دارای مش حدود ۴۵ میکرون می باشد که در ترکیب با محلول های تر کننده گلوله های کوچکی در دستگاه گندله ساز تولید می ‌شود که به گندله خام معروف هستند.
  • حدود ۸۰ درصد این محصول دارای سایز ۸ تا ۱۶ میلی متر است و میزان تخلخل موجود در این عنصر ۱۹ تا ۲۴ درصد می باشد.
  • هر چه تخلخل موجود در این محصول بیشتر باشد سرعت ذوب بیشتر می ‌شود.

عمده فروشی بریکت آهن اسفنجی

عمده فروشی بریکت آهن اسفنجی مرکز فروش بریکت آهن اسفنجی بهترین این محصول را با قیمت مناسب تولید و آن را ارائه کرده است. خریداران این ماده بسیار مهم در صنعت تولید آهن و فولاد می ‌توانند به طور مستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری از همین وب سایت با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

خرید و فروش بریکت آهن اسفنجی به صورت عمده از طریق نمایندگی های کارخانه و عمده فروشی انجام می شود. این نمایندگی ها در تمام شهرستان های ایران مشغول فعالیت می باشند و این بریکت را به مشتری عرضه می کنند. عرضه این محصول آهنی از طریق سایت ها و یا نمایندگی ها به صورت جزئی و یا عمده ای انجام می شود. برای اطلاعات بیش تر می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوران فروش ما این را برای شما توضیح می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما