توزیع کننده بهترین بریکت سرد آهن

بریکت سرد آهن ماده اولیه برای تولید محصولات و تجهیزات آهنی است که در کارخانه ها و شرکت های بزرگ به میدان انبار تولید می‌شود و استفاده های بسیار زیادی در صنایع مختلف از این محصول شده است.

توزیع کننده بهترین بریکت سرد آهن تلاش دارد که محصولات خود را به صورت کلی بر اساس سفارش و نیاز مشتریان را خریدارم به بازار توزیع کند به همین جهت خریداران می توانند جهت تهیه این محصولات به این توزیع‌کنندگان مراجعه کرده و محصولات را از آنها با قیمت ویژه تحویل بگیرند.

توزیع کننده بهترین بریکت سرد آهن

مشخصات ظاهری بریکت سرد آهن چگونه است؟

مشخصات ظاهری بریکت سرد آهن چگونه است؟ شکل ظاهری بریکت سرد آهن معمولاً مشخصات منحصر به فردی دارد که چندین مورد از مشخصات این محصول را نام ببریم که اولین مشخصه شکل ظاهری این محصولات می باشد که معمولاً بیشتر آنها دارای رنگ مشکی و رنگ سیاه هستند که شیارها و قسمت های متفاوتی روی آنها وجود دارد و حاصل ذوب و یا تجزیه و یا استخراج قطعات آهن و یا براده های آهن هستند.

از دیدن مشخصات ظاهری که می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً بریکت سرد به صورت اسفنجی تولید می‌شود یعنی شباهت بسیار زیادی به اسفنج داشته چرا که روی قسمت های اصلی بدنه این محصول ها و حفاظ های مختلفی وجود دارد که از درون آنها به راحتی هوا رد و بدل شده و همچنین این حفاظت نشان دهنده درصد خلوص بالای بریکت سرد آهن می باشد.

از دید مشخصات ظاهری این محصول می توانیم این مورد را نیز نام ببریم که دارای اندازه های متفاوت به صورت گرد و یا به صورت ریخته است که معمولاً هم نمونه های منظم دارد که نمونه های منظم این محصول دارای شکلی یکسان با اندازه های متفاوت هستند که از آنها برای تولید قالبهای آهن و همچنین دیگر محصولات مشابه استفاده می‌شوند و نمونه‌های نامنظم نیز که به صورت بریکت سرد تولید می‌شوند برای ذوب کردن قابل استفاده هستند.

از دیگر مشخصات ظاهری اصلی این محصول می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که این محصولات دارای رنگ ثابت بوده و چنانچه آنها را برای موارد گوناگون استفاده کنیم چون رنگی پس نداده و رنگ آنها به همان حالت قبلی به شکل سیاه باقی می‌ماند.

پخش مستقیم بریکت سرد آهن

پخش مستقیم بریکت سرد آهن توزیع بریکت آهن سرد معمولاً به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط توزیع کنندگان مختلف انجام می‌شود که تمامی آنها تلاش برند محصولات خود را با استفاده از وسایل حمل و نقل مخصوص از طریق راه‌های هوایی و همچنین راه های زمینی به بازار توزیع کنند و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند و همچنین تلاش دارند که پخش بریکت آهن به کشورهای خارجی را نیز راه اندازی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما