خرید ورق سیاه 2 میل صادراتی از شهر تهران

برای خرید ورق سیاه 2 میل صادراتی از شهر تهران هم می توانید به صورت حضوری و هم غیرحضوری اقدام کنید. امروزه روش های متنوعی برای خرید ورق سیاه در اندازه های مختلف وجود دارد تا مشتری بتواند به راحتی و با کمترین دردسر نیاز خود را در اسرع وقت تامین کند. شما می توانید برای خرید در هر کجا که حضور دارید در صورت دسترسی به اینترنت به صورت آنلاین خریدتان را انجام دهید و هم در هزینه ها و هم زمان صرفه جویی کنید.

خرید ورق سیاه 2 میل صادراتی از شهر تهران

توصیه هایی برای انتخاب بهترین ورق فلزی

توصیه هایی برای انتخاب بهترین ورق فلزی

امروزه ورق های فلزی در کنار انواع ورق های فولادی و گالوانیزه به وفور در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع ورق ها از آلیاژهای مختلفی ساخته می شوند تا بتوانند در صنایع مختلف و به شکلی که نیاز است مورد استفاده قرار گیرند. برای آنکه بتوان بهترین ورق فلزی را انتخاب نمود باید در زمان خرید به برخی نکات توجه داشت. از جمله این نکات می توان موارد زیر را برشمرد.

  • استحکام کششی
  • ضد زنگ بودن یا نبودن ورق فلزی
  • نوع ورق که از نورد سرد یا گرم تولید شده است.

میزان مقاومتی که هر ورق فلزی در برابر ضربه های وارد شده، فشارهای بالا و موارد مشابه به آن از خود نشان می دهند میزان استحکام کششی ورق را تعیین می کند. در صنایع مهمی چون ساخت قطعات خودرو یا هواپیما این ویژگی از اهمیت زیادی برخوردار است. ضد زنگ بودن ورق ها یک مزیت عمده برای ورق های فلزی محسوب می شود که نباید از آن غفلت کرد چرا که مقاومت آنها را تا چند برابر افزایش می دهد.

عرضه ورق سیاه 2 میل با قیمت مناسب

عرضه ورق سیاه 2 میل با قیمت مناسب

عرضه ورق سیاه 2 میل با قیمت مناسب در کرج به صورت مستقیم با استقبال خوبی از سوی خریداران به خصوص مشتریان بزرگ روبه رو شده است. در عرضه مستقیم که بیشتر به صورت عمده صورت می گیرد قیمت ورق سیاه با کاهش قابل توجهی روبه رو شده و لذا خریداران می توانند با هزینه کمتر خریدشان را یکجا انجام دهند.

در حال حاضر عرضه انواع ورق سیاه در سایزهای مختلف به صورت اینترنتی در حال انجام است. ما به عنوان عرضه کننده عمده در تلاشیم تا بهترین ورق های سیاه 2 میل تولید شده در کشور را مستقیما به دست خریداران محترم در سراسر کشور برسانیم.

فروش به صورت شبانه روزی بوده و شما می توانید سفارشات خود را با هر تناژی از طریق سایت ثبت کنید. چون فروش بی واسطه در جریان است لذا قیمت تمام شده محصولات ارائه شده مناسب تر از نرخ بازار آزاد می باشد. لذا با خرید به صورت اینترنتی علاوه بر آنکه هزینه کمتری می پردازید می توانید بدون محدودیت زمانی خریدتان را در هر ساعت از روز انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. میزان مقاومتی که هر ورق فلزی در برابر ضربه های وارد شده، فشارهای بالا و موارد مشابه به آن از خود نشان می دهند میزان استحکام کششی ورق را تعیین می کند. در صنایع مهمی چون ساخت قطعات خودرو یا هواپیما این ویژگی از اهمیت زیادی برخوردار است. ضد زنگ بودن ورق ها یک مزیت عمده برای ورق های فلزی محسوب می شود که نباید از آن غفلت کرد چرا که مقاومت آنها را تا چند برابر افزایش می دهد.

تماس با ما