عمده فروشی آهن اسفنجی بافت

آهن اسفنجی بافت جزء محصولات پر کاربرد و پرفروش برای تولید و احیا فولاد است که از کوره های مخصوص بعد از استخراج به دست می آید و در موارد مختلف از آن استفاده های متعدد و بی شماری می شود.

عمده فروشی آهن اسفنجی بافت در فروشگاه های بزرگ توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود که تمامی این فروشندگان محصولات را در روش های مختلف به صورت عمده به فروش می رسانند چراکه مشتریان بیشتر خواهان تهیه عمده و کلی این محصولات هستند.

عمده فروشی آهن اسفنجی بافت

احیای مستمیم سنگ آهن چگونه است؟

احیای مستمیم سنگ آهن چگونه است؟ احیای مستقیم آهن معمولاً با دو روش میدرکس و اچوایال انجام می‌شود که نیازمند دستگاه های مختلف از جمله کانورتر و همچنین دیگر دستگاه ها هستند که در اینجا مراحل احیای مستقیم سنگ آهن را توضیح می دهیم تا مشتریان و خریداران با آن آشنایی کامل پیدا بکنند.

سنگ آهن معمولاً میل بسیار زیادی به ترکیب شدن با اکسیژن دارد و به همین جهت در مرحله اول میزان بسیار زیادی اکسیژن را به سنگ آهن توسط پمپ های باد و دستگاه کانورتر می دهیم تا اکسیژن به خود جذب سنگ آهن شده و باعث خالص شدن و همچنین خارج شدن املاح اضافی در سنگ آهن بشود.

در مرحله بعدی اکسیژن و آهن بعد از ترکیب شدن با یکدیگر باعث می‌شوند که ر رنگ داده و بعد از تغییر رنگ آن را درون کوره های مذاب قرار می‌دهند که این کوره‌ها درجه حرارت را به صورت تدریجی افزایش می‌دهند تا اکسیژن موجود در سنگ آهن به صورت یکباره از آن خارج نشود و بعد از اینکه نم نم اکسیژن خارج می شود کربن جایگزین آن در این سنگ آهن شده و باعث می‌شود که قالب ریزی سنگ‌آهن ساده تر و آسان تر بشود.

بعد از قالب ریزی سنگ‌آهن میزان بسیار زیادی به آن مواد نانو اسفنجی اضافه می کنند که حین ذوب این مواد با مواد آهنی ترکیب شده و همچنین باعث می شوند که کیفیت سنگ آهن به صورت روزمره افزایش پیدا کند و در مرحله آخر نیز مواد مذاب ذوب شده که دارای میزان کربن و مواد نانو فراوانی هستند به صورت احیا شده تبدیل به فولاد می‌شوند و در این قالب های مخصوص در دمای ویژه قرار می گیرند تا سنگ و سفت بشوند.

پخش مستقیم آهن اسفنجی بافت

پخش مستقیم آهن اسفنجی بافت پخش آهن اسفنجی توسط پخش‌کنندگان مختلف به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود که جهت فروش آهن اسفنجی سعی می کنند پخش‌کنندگان از روش اینترنتی نیز استفاده کنند که این روش مورد تایید مشتریان واقع شده چرا که نیاز به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارد و محصولات بعد از ثبت سفارش به صورت آنلاین رایگان برای مشتریان ارسال می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. خدا قوت لطفا شرایط ارسال بار به خاج کشور رو برای بنده ارسال کنید و دوباره سمپل رو برای بنده ارسال کنید

تماس با ما