فروش انواع ورق سیاه ایرانی در مراکز کشور

ورق سیاه ایرانی محصولی تولید شده از صنایع فولاد کشور هست که کاربردهای فراوانی در صنایع فلزی، کشاورزی و ساختمانی دارد. این ورق در ضخامت ها و اندازه های مختلف تولید می‌شود و به ورق گرم نیز معروف است. ورق سیاه در درجه بندی های مختلف تولید می‌شود و تفاوت آنها در درجه بندی مربوط به مقدار کربن استفاده شده در تهیه آنها است، با افزایش مقدار کربن مقاومت ورق ها نیز افزایش پیدا می کند.

فروش انواع ورق سیاه ایرانی در مراکز کشور

استانداردهای تولید ورق فلزی مناسب صادرات

استانداردهای تولید ورق فلزی مناسب صادرات در حال حاضر ورق سیاه در کشور ما توسط صنایع فلزی مانند فولاد اصفهان تولید می‌شود و کیفیت خوبی نیز دارد‌. بنابراین می‌توان گفت یکی از محصولات مناسب وطنی برای صادرات است. این ورق به صورت های ساده و موج دار ذوزنقه ای و موج دار سینوسی نیز تولید می شوند که هرکدام کاربرد مخصوص به خود را دارند.

عرضه این ورقه ها در بورس ایران نیز انجام شده است و خریداران می توانند با مراجعه به بورس اقدام به خرید آن بکنند اما درباره چگونگی صادرات این محصول نیز باید استانداردهای خاص شرکت مقصد را دانسته و آنها را رعایت کرد. چون ورق های سیاه در استانداردهای مختلف ساخته می شود. برای ورق سیاه تقریباً ۱۱ نوع استاندارد تعریف شده است، از این ورق ها در ضخامت طول و وزن و چگالی با همدیگر متفاوت هستند. برای تعریف این استانداردها هر واژه ST استفاده می‌شود.

در صورت مطابق بودن استاندارد ورق های سیاه ایرانی با استانداردهای کشور مقصد می‌توان از آنها سفارش گرفت. باید توجه کرد که در روند صادرات قیمت ها به صورت دلاری خواهد بود. اگر توافق با کشور مقصد صورت پذیرد، نوبت به اخذ مجوزهای داخلی و امور گمرکی خواهد رسید تا انتقال ورق ها به خارج کشور انجام گیرد. مهمترین کشورهایی که واردات ورق از ایران را داشته اند عبارتند از عراق افغانستان تایلند عمان هند و ارمنستان.

مرجع خرید ورق سیاه ایرانی با بهترین قیمت

مرجع خرید ورق سیاه ایرانی با بهترین قیمت در کشور ما کارخانه های متعددی اقدام به تولید ورق سیاه کرده اند. به علت کاربرد زیاد این ورق در صنایع مختلف قیمت آن اهمیت بسیاری دارد. در کشور ما قیمت آهن آلات به روز اعلام می شود بنابراین در هنگام خرید باید به این نکته توجه شود و اگر قصد خرید دارید باید قیمت جدید روز را استعلام نمایید. البته توجه داشت که قیمت با توجه به نوع ورق متفاوت خواهد بود. اما باید از شرکتی اقدام به خرید نمود که استانداردها را به خوبی رعایت کرده باشد.

مجتمع صنعتی معدنی سیمرغ، با ارائه بهترین ورق های سیاه، مشتریان عزیز را دعوت به خریدی با کیفیت همراه با قیمت مناسب می نماید. می توانید هر گونه سوال خود را در این زمینه از مشاوران ما بپرسید‌

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

2

  1. سلام شما فاکتور رسمی هم به بنده تحویل میدید در صورت تایید لطفا لیست قیمت رو برای بنده ارسال کنید

  2. در حال حاضر ورق سیاه در کشور ما توسط صنایع فلزی مانند فولاد اصفهان تولید می‌شود و کیفیت خوبی نیز دارد‌. بنابراین می‌توان گفت یکی از محصولات مناسب وطنی برای صادرات است. این ورق به صورت های ساده و موج دار ذوزنقه ای و موج دار سینوسی نیز تولید می شوند که هرکدام کاربرد مخصوص به خود را دارند.

تماس با ما