قیمت مناسب انواع سنگ آهن صادراتی در سراسر ایران

سنگ آهن ایران که یکی از کانی های شناخته شده در جهان است با بالا بودن درصد عنصر آهن قابلیت بالایی در تامین آهن و فراوری های مختلف آن داشته و صنایع تولید آهن و فولاد طی فرایند های مختلفی آلیاژهای فرآوری شده را تهیه و توزیع می کنند. در اینجا قصد داریم شما را با مشخصات نحوه تولید و استخراج گام به گام صادرات و همچنین قیمت مناسب انواع سنگ آهن صادراتی در سراسر ایران آشنا کنیم.

قیمت مناسب انواع سنگ آهن صادراتی در سراسر ایران

استانداردهای تولید سنگ آهن درجه یک

استانداردهای تولید سنگ آهن درجه یک کانی های سنگ آهن که پوسته زمین را تشکیل می‌دهند توانسته اند که ۵ درصد از سطح زمین را به خود اختصاص دهند و برای تولید آهن و فولاد لازم است که این کانی ها از سطح زمین استخراج شوند و پس از فرآیندی که این سنگ ها آسیاب و غربالگری می شوند پس از حذف ناخالصی ها دانه‌ های تیره نقره ای و قهوه ای به جای می‌ ماند که از نظر فیزیکی ساختاری سست و غیر قابل استفاده دارند.

پس از این مرحله لازم است که عناصر اولیه که کارایی نداشته و سرعت اکسید بالایی دارند طی فرمولاسیون های به خصوص با عناصر مختلفی از جمله نیکل و کروم ترکیب شده و آلیاژ آهن را برای استفاده در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی و صنایع فولاد تشکیل دهند.

به ازای تولید یک تن آهن در کوره های بلند لازم است که درصدهای نسبی و معین و مشخصی از جمله ۷۵۰ کیلو زغال سنگ به همراه ۲۵۰ کیلو سنگ آهک در برابر هوای مناسب و دمای ۱۶۰۰ درجه سانتی گراد بر تولید آهن لازم است.

خرید کلی انواع سنگ آهن ایرانی با نرخ مناسب

خرید کلی انواع سنگ آهن ایرانی با نرخ مناسب پیش از این به طور مختصر و کلی با فرآیند تولید آهن آشنا شدیم از آنجایی که این آلیاژ می تواند از مهمترین نمونه مواد معدنی برای استفاده در صنایع مختلف بسیاری باشد لذا سطح تولید جهانی آهن هر سال رو به افزایش می باشد که در حال حاضر کشور استرالیا سپس چین و برزیل جایگاه نخست تولید کننده آهن را به خود اختصاص داده اند.

البته ذخایر معدنی ایران با غنی بودن از توده های سنگ آهن توانسته است که کشور را از نظر تولید نیازهای داخلی و حتی صادرات نیز به جایگاه خاصی برساند که بخش عظیم این منابع شامل مناطق: اراک و ملایر، تهران و قم، قزوین، اصفهان و کاشان، خلیج فارس و خراسان می باشد و البته باید پیش از کاهش این ذخایر در پی اکتشاف منابع غنی تر باشیم.

اگر از مصرف کنندگان آهن در صنایع مختلف هستید می توانید از طریق صنایع تولید آهن ما بهترین و خالص ترین نمونه های مختلف این آلیاژ را با استحکام و مقاومت بالا به طور مستقیم و قیمت مناسب خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. به ازای تولید یک تن آهن در کوره های بلند لازم است که درصدهای نسبی و معین و مشخصی از جمله ۷۵۰ کیلو زغال سنگ به همراه ۲۵۰ کیلو سنگ آهک در برابر هوای مناسب و دمای ۱۶۰۰ درجه سانتی گراد بر تولید آهن لازم است.

تماس با ما