قیمت ورق سیاه سه میل در مراکز فروش

ورق سیاه سه میل: قیمت ورق به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این عوامل ضخامت، نوع و ابعاد آن می باشد .قیمت ورق یه میل در گذشته با توجه به ثبات بازاری که وجود داشت و کاهش تقاضا برای ساخت و ساز، ثابت بود. قیمت ورق سیاه سه میل با توجه به حجم تقاضا و مصرف آن در صنایع مختلف همیشه از گزینه های مورد توجه متقاضیان آهن آلات در بازار می باشد.

قیمت ورق سیاه سه میل  در مراکز فروش

آسان ترین مسیر صادرات ورق فلزی به ترکیه

آسان ترین مسیر صادرات ورق فلزی به ترکیه ترکیه نیز همانند کشورهای همسایه دیگر، به یکی از مشتریان ثابت و فعال میلگرد ایران تبدیل شده است. محصولات متعددی به این کشور صادر می گردد که اصلی ترین آن نفت، شمش، سنگ آهن و ورق می باشد. کشور ترکیه به عنوان ششمین بازار صادراتی ایران شناخته می شود و در زمره کشورهای پیشرو در موضوع توسعه تجارت منطقه بشمار می رود.

این نکته نیز مورد توجه است که قیمت ها در این کشور خیلی واقعی نمی باشد و صادرکنندگان نیز نباید ملاک صادرات خود را قیمت های رایج در این بازار قرار دهند؛ و از سوی دیگر نیز مشکل مالیاتی یکی از مشکلات بزرگ صادرکنندگان میلگرد به کشور ترکیه می باشد. آسان ترین راه صادرات عمده به کشور ترکیه از طریق مرز زمینی می باشد. از طریق کامیون های حمل اینگونه آهن آلات میتوان آن به ترکیه صادر کرد نحوه ی صادرات هم به نوعی است که فروش خوبی را در آن کشور دارد.

شرکت تولید ورق سیاه سه میل در کشور

شرکت تولید ورق سیاه سه میل در کشور همواره مشتریان به دنبال خرید ورق آهن با مناسب ترین قیمت هستند.کارخانه فولاد مبارکه اصفهان ورق های سیاه سه میل را با ضخامت های سه میل تولید و به بازار عرضه میکند. البته کارخانه های فولاد اکسین خوزستان، مجتمع فولاد گیلان هم ورق سیاه سه میل تولید میکنند. کارخانه فولاد کاویان دارای سابقه طولانی در صنعت تولید آهن آلات و همچنین به صورت تخصصی در حوزه نورد یا همان ورق سه میل فعالیت دارد.

این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۸۴۰ هزار تن در سال تولیدهای خود را با عرض بین ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ میلیمتر و ضخامت بین ۸ تا ۲۰ میلیمتر تولید و به بهره برداری می رساند. علاوه بر این فولاد کاویان به نوعی اولین کارخانه تولید کننده ورق سنگین به شمار می آید که مصرف کنندگان محصولات آن صنایع ساخت بدنه کشتی، مخازن و واگن همچنین پل های فلزی می باشند. کارخانه فولاد کاویان تولیدات خود را تحت استاندارد DIN17100 تولید می نماید که از مشخصات آن قابلیت برشکاری در ابعاد کم، سطح نازک و قابلیت بالای جوشکاری را می توان نام برد. این شرکت با سابقه زیاد در ساخت ورق های سه میل رونق خوبی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

1

  1. همواره مشتریان به دنبال خرید ورق آهن با مناسب ترین قیمت هستند.کارخانه فولاد مبارکه اصفهان ورق های سیاه سه میل را با ضخامت های سه میل تولید و به بازار عرضه میکند. البته کارخانه های فولاد اکسین خوزستان، مجتمع فولاد گیلان هم ورق سیاه سه میل تولید میکنند. کارخانه فولاد کاویان دارای سابقه طولانی در صنعت تولید آهن آلات و همچنین به صورت تخصصی در حوزه نورد یا همان ورق سه میل فعالیت دارد.

تماس با ما